surfryttarna

I´m sorry

Publicerad 2011-11-06 22:10:06 i Minettes inlägg

Jag har inte bloggat på.. hur länge, 1 vecka? 2 veckor? Jag är ledsen för det. Jag har faktist haft tid och mycket att skriva om men det har ändå inte blivit någon bloggning. Den största anledningen är väl designen just nu. Jag vill byta nu, nu, nu! Dock så har jag försökt göra en ny header men jag blir inte nöjd. Åhh jag bli aldrig nöjd när jag ska göra en design till mig själv, har lättare för att göra åt andra av någon konstig anledning. Hur som helst så överlåter jag det här till Jennie så får vi se om hon lyckas bättre än mig.

/Minette

Kommentarer

Postat av: elsa och linn

Publicerad 2011-11-07 16:26:54

gör ni designer till andra oxå eller?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela