surfryttarna

Kvällen i Globen

Publicerad 2011-11-27 02:12:21 i Minettes inlägg

Nu sitter jag och Linnea på hotellrummet efter en kväll i Globen. Showerna började kl 7 och vi hade rätt så bra platser. Det var ju massa olika shower och både Lorenzo och Jean Marc Imbert var grymma! Även Mange Makers var där och det var fett coolt att se dem live. :D

Under fyrspannen gick vi till annexet och kollade in mässan. Jag sprang omkring som ett litet barn på julafton. Det fanns hur mycket fina saker som helst men jag köpte faktist ingenting, i alla fall inte till mig själv. Vi ska ju till Globen imorgon igen och då jäklar har jag tänkt shoppa lite. :)



Den klassiska Pegasus som man har sett på tv så många gånger. Ni får ha överseende med att jag tog bilderna just i början då jag inte hade hunnit ställa in kameran ordentligt.

/Minette

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2011-11-27 19:34:30

Fin blogg,allt bra? :)

Postat av: Emma - Tanneryttarna

Publicerad 2011-11-28 17:30:40

Håller med dig om Lorenzo och Jean Marc Imbert, de är awesome :)

Postat av: Emma

Publicerad 2011-11-28 19:02:42

super fin blogg ni har, verkligen :D

kul med stockholm horse show, ville också dit :p

Postat av: frida - lurboryttarna

Publicerad 2011-11-28 21:37:04

Super härlig blogg! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela