surfryttarna

Nästa helg - Stockholm horse show

Publicerad 2011-11-19 15:27:00 i Minettes inlägg

Om en vecka hoppar jag, mamma och min kompis Linnea på tåget till Stockholm. Vi åker rätt så tidigt på lördag morgon och kommer fram till Stockholm vid 5 tiden. Efter det är det snabba ryck att checka in på hotellet innan vi åker vidare mot Globen! Längtar sjukt mycket, har aldrig varit på något liknande förut. Jag har dessutom sparat en del pengar så jag ska kunna shoppa en del där nere. Det finns lite saker jag har planerat att titta på.

Vi kommer att gå på showerna på lördag och söndag kväll. Vi åker hem på måndag vid 12 så vi har förmiddagen + eftermidagen på söndag och förmiddagen på måndag på oss att gör andra roliga saker.




Känner på mig att det kommer bli en grymt rolig helg!

/Minette

Kommentarer

Postat av: elsa

Publicerad 2011-11-19 15:45:37

å vad roligt! ska du/ni på göteborg HS ngt eller?:)

Postat av: Lamia - Hästblogg

Publicerad 2011-11-19 16:20:31

Kanske ses, jag ska dit på söndag :)åker ni flyg hem?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela