surfryttarna

STHLM horse show i full gång

Publicerad 2011-11-26 18:30:00 i Jennies inlägg

Nu är Stockholm horse show i full gång och jag kan berätta att jag är ganska avundsjuk på Minette, Linnea och alla andra som är där. Aja, jag var ju på falsterbo i sommras och har varit i globen två gånger förut. Det är så mysigt i Globen med all julstämning, alla tävlingar och annexet. Jag hoppas att Minette och Linnea får en jätte rolig helg. Nästa år kanske jag kan åka dit. Annars kan jag alltid försöka övertala pappa att få åka till Göteborg horse show i februari. :)


Bild från annexet när jag var där 2009.

/Jennie

Kommentarer

Postat av: viki

Publicerad 2011-11-26 18:43:36

Sv; på söndag ska jag på horseshow :D



hur mår du idag då? ;)

Kram

Postat av: Matilda

Publicerad 2011-11-26 19:29:17

Övertala din far! Jag och mamma funderar nämligen också på att åka dit! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela