surfryttarna

Tävlingsresultat

Publicerad 2011-11-12 20:25:07 i Minettes inlägg

LD clear round: 0 fel och rosett
Kan börja med att säga med att hon var lite smått galen på framridningen. Hoppade och studsade och var rätt pigg och stark. Hon lugnade dock ner sig när jag började hoppa fram. Inne på banan så var det som att hon skärpte till sig och blev hur lugn som helst. Jag hade förväntat mig att hon skulle vara lite hetsig och så men icke. Vi kom runt banan felfritt och det var ett nöjt ekipage som skrittade ut från banan.

LC: 12 fel
Hon var betydligt lugnare på framridningen inför den här klassen. Inne på banan så petade vi tre hinder. Hon orkade helt enkelt inte lyfta på benen tillräckligt och så hade jag kunnat hålla ihop henne lite bättre. Jag är glad ändå för känslar var super!

Jag är verkligen nöjd över både min och ponnyns insats idag. Nu blir nog nästa tävling julklappshoppningen på Surf och sen så taggar vi nästa tävlingssäsong!


Foto: Jennie

/Minette

Kommentarer

Postat av: Lamia - Hästblogg

Publicerad 2011-11-12 21:45:28

Är så glad att det gick bra :) ni kommer ha det roligt på tävlingsbanan!

Postat av: Ida

Publicerad 2011-11-12 22:05:40

Grattis!:D

Postat av: Agnes Åberg

Publicerad 2011-11-13 13:53:49

Vilken FIN blogg, eran design är jätte fin, enkel, stilren och snygg! Lust att göra ett länkbyte?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela