surfryttarna

Tävlingen

Publicerad 2012-04-16 12:03:25 i Minettes inlägg



LD - 0 fel
Finns inte så mycket att säga förutom att rundan kändes väldigt bra och hon var superfin! Vi var felfria och fick rosett.

LC - 4 fel i fas 2
Rundan flöt på bra tycker jag. Vi fick något konstigt språng då jag la henne för nära men hon klarade det ändå. Efter hinder nr 6 fick jag hjärnsläpp och visste inte vart jag skulle. Jag fick panik i några sekunder och trodde att jag hade ridit fel väg innan jag kom på vilket som var nästa hinder. Som ni ser på filmen så red jag utanför det blå vågplanket. Jag hade tänkt rida innanför det men det blev ju bra ändå som tur var. Vi rev ett hinder i omhoppningen vilket var lite synd fast det hade inte gjort någon skillnad i resultatlistan om vi hade varit felfria.

Det var ju första bortatävlingen och Rindi skötte sig super hela dagen! Hon stod lugnt i boxen och åt sitt hö mellan klasserna, brydde sig inte alls om alla hästar och människor som gick fram och tillbaka i stallgången. Det var också roligt för jag hade hela hejarklacken på läktaren då jag red. Underbart med allt stöd och glada peppande tillrop! :)


Vad tycker ni om våran outfit då? Både tröjan, ridbyxorna, schabraket och ridstövlarna är nya!

/Minette

Kommentarer

Postat av: Lamia - Hästblogg

Publicerad 2012-04-16 14:38:39

Vilken tävlingsponny du har! :D

Postat av: rebecca

Publicerad 2012-04-16 23:17:12

jättefina!

Postat av: Marie

Publicerad 2012-04-17 20:31:06

Fint ridet!

Postat av: linnea

Publicerad 2012-04-17 21:57:28

sv: man kan söka nu om man vill :)

Postat av: alida

Publicerad 2012-04-18 16:38:12

Super snyggt schabrak!!! Vart har du köpt det? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela