surfryttarna

Tävling i Vännäs 11 augusti

Publicerad 2012-08-12 21:51:22 i Minettes inlägg

Börja blogga igen var det ja? Hur som helst har jag varit och tävlat i Vännäs i helgen. Vi hoppade bara en dag eftersom det är en 3-dagars tävling på Surf nu till helgen.
 
LC felfri
Vi kom lite tokigt på något hinder men hon hoppade ändå, duktiga ponny. Det var en helt okej runda och jag är ganska nöjd.
 
LB 8 fel
Vi kom lite nära på de första hindrena på banan vilket resulterade i två nerslag. Efter det hittade vi rytmen och resten av banan hoppade Rindi fint. Det var en trippel med i den här klassen och jag rent ut sagt hatar tripplar, jag tycker dem är läskiga, men över kom vi!
 
Överlag är jag helt okej nöjd med tävlingsdagen. Rindi är en riktig pärla och hoppar i nästan alla lägen även fast vi kommer lite nära på vissa hinder.
 
Hoppbilderna är tagna av bästa Jennie och de två andra är tagna av mamma. :)
 
/Minette

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2012-08-13 10:23:37

Hej! Fotade du något på jag och Maggie i helgen?:)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-16 21:17:03

Ni måste börja blogga! (:

Postat av: linnea

Publicerad 2012-09-17 12:38:49

ska kolla när jag kommer hem :)

Postat av: Nataljé

Publicerad 2012-09-28 11:01:30

vad fina ni är minett och rindi <33

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela