surfryttarna

Vännäs 9-10 juni

Publicerad 2012-07-03 20:37:16 i Bilder

Har verkligen varit dålig på att blogga den senaste tiden. Jag har helt enkelt inte orkat. Kommer inte ihåg riktigt hur det gick så därför får ni en kort sammanfattning. :)
 
Red LA:1 och LA:4 på lördagen. Var inte alls nöjd efter LA:1 men vi red ihop 67,63% ändå och kom på delad första plats med Lovisa och Vicky. Det var en resultattavla där man såg procenten ändras för varje moment, så man såg vilken precent man låg på när man red. Vi red in på en fyra så på tavlan var det först 40% och jag tänkte att det här kommer aldrig att gå bra. Men vi lyckades ta oss upp till 67,63% ändå. :) LA:4 gick helt okej, dock red jag första skänkelvikningen åt fel håll. Klantigt... Min första felridning, check. Det var Pippis första långbana. Vi fick 61,95%.
 
På Söndagen red jag LB:1 och lagtävlansprogrammet. I LB:1 fick vi 65,86. Det var även andra omgången av div 2 men den här gången vann Vännäs, så nu ligger vi lika. Sista omgången går på Surf i augusti. Lagtävlansprogrammet gick bra. Vi red ihop 62,28%.
 
/Jennie

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela