surfryttarna

Första ridturen i skogen för i år

Publicerad 2011-04-26 22:20:18 i Riddagböcker





Idag upptäckte jag att vägen till skogen hade torkat någorlunda och gissa om jag blev överlycklig? Har inte ridit i den riktiga skogen på hela vintern på grund av all snö som har varit där. Hela vintern har jag varit och ridit efter grusvägarna när jag har ridit ut men idag fick vi äntligen se lite träd också. Red i lite mer än en timme och hann ända till "galoppstigen". Josephine var riktigt pigg och glad idag. :)

Det var heeelt underbart att rida i skogen idag. Dock ser det inte fullt så underbart ut på bilderna men skyll på min mobilkamera.

/Minette

Kommentarer

Postat av: Yasmine

Publicerad 2011-04-27 07:59:50

Shit va mysigt det ser ut! :o



SV: Japp det har jag. Jag gjorde den där listan med olika dagar och punkter för ett tag sedan. Här har du den: http://yassei.blogg.se/category/fran-dag-1-till-17.html .Den första dagen är presentation om mig och min häst, så det är bara att scrolla ner :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela