surfryttarna

Presentation: Jennie Hjalmarsson

Publicerad 2011-04-14 18:49:09 i Jennies inlägg

Jag heter Jennie Hjalmarsson och är 14 år (Fyller 15 i maj). Jag bor i Umeå och går som sagt i samma klass som Minette. Vi tävlar för Södra Umeå ryttarförening där mina två ponnysar och hennes ponny står uppstallade. Förutom hästar så gillar jag också att fota. Jag har en Canon eos 400D och fyra objektiv till.

Who´s that girl, eller Gördis som hon kallas är ett D-ponny sto född 1997. Hon är en Welsh ponny e. Ekelunds jim, u. Happy girl och ue. Coed coch targed. Gördis har tävlat dressyr upp till nationell nivå och LB hoppning med andra ägare. Jag har ägt henne sedan den 10 juni 2010. Vi tränar dressyr oftast en gång i veckan för Pia Lundmark. Jag och Gördis tävlar dressyr på LA nivå. Vi har även varit med på två klubbhoppningar. Gördis är en otroligt snäll och fin ponny.

Spyder
är ett B-ponny sto född 1993. Hon är en korsningsponny importerad från Belgien. Jag har ägt Spyder sedan den 2 april 2006 och vi har tävlat dressyr på LC-LB nivå och några klubbhoppningar. Hos förra ägaren har hon tävlat upp till LA hoppning och även lite fälttävlan. Spyder är oftast snäll men kan hitta på bus lite nu och då. Hon är en väldigt personlig och mysig ponny.

Kommentarer

Postat av: Amanda Pettersson! <3

Publicerad 2011-04-25 16:15:10

hade inte du ridit något innan du köpta spyder? ::]

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela