surfryttarna

Gästbloggare: Jonna

Publicerad 2011-08-04 12:00:00 i

Hej mitt namn är Jonna och jag har fått chansen att gästblogga här på denna superfina bloggen! :)
Tänkte försöka göra en kort gästbloggning eftersom långa oftast blir långtråkiga, så vill ni veta mer så får ni besöka min blogg och läsa mer där! :)
 
Jag är en glad och positiv tjej på 17år som driver en hästblogg där ni kan läsa det mesta om hästar, allt från min dag i stallet till massa nyheter i hästvärlden. Jag försöker variera inläggen endel för att göra de så spännande som möjligt.
 
Hästarna som ni kan läsa mest om på min blogg är mina egna hästar som heter Bananen, Kristall och Monte.
 
Mitt största intresse inom ridsporten är hoppning, men eftersom jag inte har haft en så bra hopphäst i rätt ålder så har jag inte tävlat så högt utan har fått kämpa på lägre höjder med min häst som avskyr hoppning. Men jag letar nu efter en ny häst som då ska vara en hopphäst, då jag saknar väldigt mycket att få hoppa riktigt.
 
Lät något av det jag skrev här ovanför intressant eller om ni vill veta mer om mig så får ni gärna besöka min blogg http://hastsport.webblogg.se, men glöm inte att lämna en komentar då, så jag kan besöka er blogg med! :)
 
Tack för att jag fick gästblogga här på denna superbraiga bloggen! :D



                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela