surfryttarna

Imorgon börjar det igen

Publicerad 2011-08-21 23:22:04 i Minettes inlägg

Sista kvällen på detta sommarlov nu. Tiden har flugit iväg, nyss var det ju skolavslutning? Tiden går fort när man har roligt.

Hur som helst så har jag haft ett kanon bra sommarlov med massa vänner och en underbar ponny. ♥


Jag har en liten deal med mig själv. Den här terminen ska jag verkligen försöka satsa på skolan, det är nu det gäller. Jag har alltid haft helt okej betyg men jag kan ändå förbättra mig i de flesta änmen. Jag ska även bli bättre på att gå och lägga mig i tid och börja med läxorna i tid så jag inte sitter där kvällen före som det ofta blir.

Nu jäklar satsar vi på MVG i alla ämnen!

/Minette

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-21 23:38:20

Låter jättebra!

Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Publicerad 2011-08-22 21:49:28

Låter precis som mig, haha ;)

Postat av: Charlotta W

Publicerad 2011-08-22 22:10:58

Sv: Vilken storlek?? :) Har funderat på att skaffa ett sånt ett tag nu men inte riktigt tagit tag i det och ifall det är i bra skick och rätt storlek osv så kan jag mycket väl tänka mig det :)

Postat av: Charlotta W

Publicerad 2011-08-22 22:13:52

Sv: Vilken storlek är det?? :)

Har ju funderat på att köpa ett sånt nu ett bra tag men inte tagit tag i det, så om det är i bra skick och rätt storlek osv så kan jag mycket väl tänka mig det :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela