surfryttarna

Jag är hemma och datorn är igång

Publicerad 2011-08-15 08:01:47 i Minettes inlägg

Datorn funkar igen!! :D Jag fick lite smått panik när jag kom hem och den inte ville starta men nu funka den som sagt. Det var mamma som fick igång den, hon ville nödvändigtvis att jag skulle nämna det i bloggen. ;)

Och som Jennie skrev har de två veckorna på Norrbyskär varit underbara och det är nog de två roligaste veckorna i mitt liv! Mer utförligt skrivet kommer senare och även massvis med bilder.

Jag har fått världens bästa konfirmationspresent också. Ni får se senare!

/Minette

Kommentarer

Postat av: erica&tilda

Publicerad 2011-08-15 15:58:11

Fin blogg! bildlänk och bloglovin byte? :D

Postat av: Natalie Byström

Publicerad 2011-08-15 21:31:36

var gärna med i "dagens blogg" men dagens blogg fortsätter pga för få anmälda, så anmäl dig så fort du kan! :)

kram!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-15 22:56:12

Måste säga att ni suger på att uppdatera Bloggen. Uppdateringen var bättre när ni var på lägret.... :( :( :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela