surfryttarna

Mina schabrak

Publicerad 2011-08-05 12:00:00 i Utrustning & outfits

Minette gjorde ju ett inlägg om sina schabrak så jag tänkte göra ett om mina också.
Här är mina märkesschabrak. :)


Märke: Anna Scarpati
Köpt: På Equeen i Sundsvall

Snyggt schabrak med väldigt bra passform.


Märke: John Whitaker
Köpt: Fick det i julklapp av Minette 2010

Snyggt och flitigt använt på hoppsadeln.


Märke: Glen Gordon
Köpt: På Hudik Hästsport

Har inte hunnit använda det än, men det är snyggt. Gillar att det är en rosa kant.
 

Märke: Equiline
Köpt: På AB Nian

Fint schabrak med bra kvalité och passform. Gillar "volang" kanten. Har använt det några gånger på tävling.  


Märke: Schockemöhle
Köpt: Falsterbo

Har inte hunnit använda det än, men det är snyggt.


Märke: Glen Gordon
Köpt: På Pegasus

Använt mycket på dressysadeln. Det var mitt första "märkes" dressyrschabrak.


Märke: Schockemöhle
Köpt: Falsterbo

Bra passform och jag älskar färgen. Inte använt så många gånger än.

/Jennie

Kommentarer

Postat av: Elin ♥

Publicerad 2011-08-05 13:37:09

Älskar allihop :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela