surfryttarna

Rindi idag

Publicerad 2011-08-31 22:54:42 i Riddagböcker

Jag är helt lyrisk efter dagens ridpass på Rindi. Hon var mycket lugnare än vad hon brukar vara genom hela ridpasset.

Vi har fått en ny ridlärare, Sofia heter hon. Jag tror det kommer bli bra att rida för henne, hon verkar vara en riktigt bra ridlärare. Hon tyckte också att Rindi var en häftig ponny som rörde sig fint och att om jag har tålamod kan hon nog bli en fin dressyrponny senare. Det är ju främst hoppning vi kommer satsa på men det skulle vara kul att starta någon dressyrtävling också längre fram. :)

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva förutom att det gick super idag!


Bilden är inte från idag

/Minette

Kommentarer

Postat av: Malin m Linn och Johan

Publicerad 2011-09-02 09:03:11

Är det Sofia Hallgren? Isåfall kan du skatta dej lycklig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela