surfryttarna

Träning för Erika - barbacka

Publicerad 2011-08-17 23:12:56 i Riddagböcker

Idag tränade jag och Rindi för Erika. Jag kommer fortsätta rida i gruppen jag red i innan sommaren men nu med Rindi istället för Josephine. Det kommer också bli lite ändringar vad gäller tränare men vi kommer troligtvis ha Erika i dressyr och Renée i hoppning.

I alla fall så gick det helt okej. Vi har inte fått hem våran sadel än så jag fick rida barbacka men det gick det också. Vi red mycket övergångar och gjorde mycket halter. Jag har fått en del tips av Erika som jag kommer använda mig av i fortsättningen.




/Minette

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-08-18 18:50:48

Härliga bilder ! :)



Frågestund på bloggen! Kika gärna in o ställ en fråga :)

Postat av: Alva

Publicerad 2011-08-20 19:37:20

Fin blogg <3. Och fina bilder :)

Postat av: Lamia / VINN KINGSLANDTRÖJA!

Publicerad 2011-08-20 23:03:14

Åååh hon är så fin! Den där ponnyn kommer bli riktigt bra!!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela