surfryttarna

Rindi har flyttat till SURF

Publicerad 2011-08-17 22:58:54 i Minettes inlägg

Förlåt för dålig uppdatering men det ska bli ändring på det.

Det har hänt ganska mycket sedan jag kom tillbaka från lägret. Vi har flyttat Rindi till SURF, jag har ridit för första gången på två veckor, jag har köpt två saker som ni ska få se sedan och idag tränade jag för Erika.

Jag kan börja med att berätta om flytten. Vi flyttade henne till SURF i söndags efter att tävlingarna var slut. Allt har gått bra fast hon tyckte det var lite läskigt och annorlunda i början. Nu har hon börjat vänja sig. Jag och Jennie var ute och gick med henne i måndags, visade henne omgivningarna och så.






/Minette

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela