surfryttarna

Jennies julklappar

Publicerad 2011-12-28 00:46:25 i Jennies inlägg



- Kyro schabrak
- Kingsland tröja
- Kingsland fleece kofta
- Kingsland mössa
- Kingsland sockar
- Borste
- Skrittäcke
- Presentkort på Pegasus 400:-
- 1000 :-
- Volumaster (glömde att fota)
- 2 halsdukar
- Tröja
- 2 böcker
- Mascara
- Ram med en bild på mig och Minette
- Dusch grejer
+ lite andra saker :)

Fick även en One piece, men när jag fotade julklapparna hade jag på mig den så jag orkade inte ta av mig den. Jag fick i alla fall den som var på min önskelista. Är jätte nöjd över årets julklappar. Skrittäcket, presentkortet och ramen fick jag av Minette. Kingsland mössan fick jag av Nemos ägare Sarah som tack för att jag har hjälpt henne att ta hand om Nemo. :) Dusch grejerna fick jag av Rebecka och resten fick jag av familjen och släkten.

/Jennie

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2011-12-28 16:00:22

sv. haha man fattar inget från början:)

Hade ju en Samsung Galaxy mini förut men jag tyckte dom inte var så jätte bra:)

Min pajade efter 3 månader;p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela