surfryttarna

Julklappshoppning

Publicerad 2011-12-08 22:21:59 i Minettes inlägg

Jag och Rindi ska vara med på julklappshoppningen på Surf. Det brukar anordnas  en julklappshoppning såhär innan jul för privathästarna men inte i år så jag får hoppa tillsammans med ridskolan istället.

Jag och Rindi ska hoppa 70 cm. Hade nästan hellre hoppat 80 eller 90. Det fanns också men i så fall måste jag hoppa bland storhästarna och det kändes inte så kul så jag valde 70 ändå.
 


Jag har tänkt köpa en tomteluva, en som passar utanpå hjälmen, som jag kan ha på julklappshoppningen. :)

/Minette

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2011-12-09 07:51:16

När är julklappshoppningen? :)

Postat av: Emma ♥ Lydia

Publicerad 2011-12-09 11:32:58

Sv; Tack! Vi har lagt till er nu vi med :)

Postat av: Ida

Publicerad 2011-12-09 22:21:21

När är julhoppningen?:)

Och vilken tid?

Tänkte nämligen komma och fota;)

Och kommer ni fota på juldressyren nästa helg på hippo?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela