surfryttarna

Lucia

Publicerad 2011-12-13 23:49:18 i Minettes inlägg

                     
Idag är det 13 december, alltså lucia. Vi hade luciatåg på skolan och både jag och Jennie var med. Det var faktist roligt och efteråt fick vi fika i klassrummet. Förutom det har det inte hänt något speciellt i skolan idag.

Vi slutade 15.10 och jag åkte till stallet nästan direkt. Hjälpte min lillasyster inför ridlektionen och sedan fixade jag det mesta åt Rindi. Jag och Jennie hann sitta en stund i cafeterian innan min hoppträning och det var nära att jag somnade, så trött var jag.

Hur som helst så gick hoppträningen väldigt bra, det var en av våra bättre träningar. Vi hade mest gymnastikhoppning och övningar för att träna upp hästens styrka. Mamma filmade så ett mer utförligt inlägg om träningen kommer samtidigt som filmen.

/Minette

Kommentarer

Postat av: Sandra & Evelina

Publicerad 2011-12-14 18:44:10

Hej! :)

Sugen på att gästblogga hos oss? :)

Ta en kik här och anmäl dig gärna : http://ponnygalnaa.blogg.se/2011/december/lucka-3-tavling.html#comment

Postat av: Maalin

Publicerad 2011-12-15 12:05:35

Hej!

Måste bara fråga vilket program du använder när du fixar din header?

För Den du gjorde till jojiiz.blogg.se blev så grymt fin! :)

Postat av: rebecka

Publicerad 2011-12-15 18:24:41

Vilka ridstövlar har ni?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela