surfryttarna

Nytt år - nya möjligheter och nya utmaningar

Publicerad 2011-12-31 17:28:12 i Minettes inlägg

Sista dagen på 2011 idag vilket betyder att det är nytt år imorgon.

Mitt 2011 har varit bra. Jag fyllde 15 och började nian, Josephine gick och Rindi kom, jag konfirmerade mig på Norrbyskär och jag kan, utan att överdriva, säga att de var två av dem roligaste veckorna någonsin. Jag träffade många nya människor som kom att bli mina vänner förevigt.

Nästa år börjar jag gymnasiet och det ska faktist bli riktigt roligt. Jag hoppas också på ett bra tävlingsår tillsammans med Rindi, förutsatt att vi båda får hålla oss skadefria. Vi har hittills startat LC som högst i hoppning men nästa år skulle jag gärna vilja hoppa LB/LA. Jag vill det och jag vet att vi kan, i alla fall med mer träning. Dressyren ska vi också kämpa vidare på och jag har också tänkt starta någon dressyrtävling om det känns bra.

2012, det kommer bli bra, förhoppningsvis ännu bättre än 2011. Precis som dem flesta andra säger jag att 2012 ska bli mitt år jag ska verkligen försöka göra något bra av det.

     
                                             Så Gott Nytt År allihopa så hörs vi igen 2012!!

                                                                        /Minette

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela