surfryttarna

Mina ridstövlar

Publicerad 2011-12-15 22:55:02 i Frågor & svar



Nu har ju Jennie redan svarat på frågan åt mig men jag vill svara själv också.


Jag har ett par Tretorn comfort och ett par Mountain horse Richmond High Rider.

Mina Tretorn använder jag mest som gummistövlar ungefär, går med dem i leriga hagar osv. De är väldigt sköna och mjuka och ett stort plus är att de är så lätta att rengöra. Det räcker i princip att spola med vatten så ser de som nya ut. Jag rider med dem ibland men då är det oftast i skogen.

Mina Mountain horse gillar jag väldigt mycket men jag tycker de är en aning klumpiga. Jag rider hellre dressyr än hoppning med dem. Jag har kanske tänkt köpa ett till par stövlar inom en snar frantid som jag främst kan ha i hoppningen. Jag vill ha ett par som är lite nättare i foten och med mjukare läder.

/Minette

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-12-17 20:44:29

Sv: haha ;) va bra det då, vore synd om du dog!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela