surfryttarna

Minettes julklappar

Publicerad 2011-12-26 12:16:00 i Minettes inlägg



- Kingsland dunväst (Tack mamma ♥)
- Brunt Glen Gordon schabrak
- Vitt Pfiff schabrak
- Fake One piece
- Mjukisbyxor
- Volumini
- Stallboken
- Pyjamasbyxor
- Rosa Lamicell schabrak
- Tröja
- Väggord "Carpe Diem"
- Glen Gordon ridsockar
- Två filmer, Secretariat och Dear John
- Kuddfodral
- Pengar 1100:-
- Presentkort på H&M 200:-
- Presentkort på bio 250:-
- Fotoram (inte med på bild)
+ lite andra småsaker

Är super nöjd över alla mina julklappar! Fick mycket av det jag önskade mig och även massa andra fina saker. Glen Gordon schabraket fick jag av Linnea och Lamicell schabraket, Voluminin och fotoramen fick jag av Jennie. Resten fick jag av min familj och släkten.

Vad fick ni i julklapp? Länka gärna till ett inlägg där ni har lagt upp era julklappar så går jag in och kikar. :)

/Minette

Kommentarer

Postat av: Ina Ögren

Publicerad 2011-12-27 22:55:21

Närbild på ALLA presenter!!!

Postat av: Carro

Publicerad 2011-12-29 22:58:53

Jag har aldrig fattat vad stallboken innehåller? haha ^^

Asso vad har man den till ;& vart finns den å köpa? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela