surfryttarna

Andra leveransen med bilder

Publicerad 2011-07-22 15:43:34 i Minettes inlägg

Just nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från affären, sen blir det stallet. ;) I alla fall så håller jag på kopiera över massa bilder på ett USB-minne till Lamia. Jag fotar ganska mycket runt på gården och hennes hästar, t.ex igår så fotade jag då hon hoppade. Därför brukar jag ge henne alla bilder på ett USB-minne, mycket smidigare än att skicka alla via mejl. Nu är det här andra leveransen med bilder till henne.


/Minette

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-07-22 16:30:07

Sv: Okej jag har varit i stugan badade i havet var typ 12grader ;P Inte alls lika fint i Obbola som i Umeå :P Planer inför kvällen ? :D

Postat av: Av och med Maria & Pearl på ~ Hoppbloggen~

Publicerad 2011-07-22 18:18:56

oj, det var en del :P

Postat av: linnea

Publicerad 2011-07-22 18:34:19

nuuu tycker jag ni ska lägga in svaren:D:P

Postat av: Kelly

Publicerad 2011-07-22 19:18:45

Hej! Förbygeln finns kvar. Har kollat upp vad det skulle kosta i frakt, för jag antar att det är det som är aktuellt? Det billigaste jag hittade var ifrån schenker, det kostade 55 kr. Har tidigare skickat via dom och det har fungerat bra.



Hör av dig igen om du är seriöst intresserad :)



/Kelly

Postat av: linnea

Publicerad 2011-07-22 20:33:09

jag brukar också ta usb om jag ska ge bilder till typ erica :) så mycket smidigare och det går fortare :)

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-07-22 20:34:33

sv: Haha okej, då måste vinkeln på bilden ha gjort att han såg större ut xD

För han såg rätt stor ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela