surfryttarna

Barbacka premiär

Publicerad 2011-07-09 23:09:33 i Riddagböcker




Som ni ser så var vi rosa idag. Rosa sockar, tröja och pannband.

Rindi har haft lite sommarlov i lite mer en 1 vecka men idag red jag. Lamia är och tävlar och hon har med sig sadeln som jag brukar låna så jag fick rida barbacka. Kanske inte så smart att rida för första gången på 1 vecka barbacka och med hackamore men jag hade bestämt mig för att jag skulle rida så då fick det bli så. Jag hade aldrig ridit Rindi barbacka förut, vet inte ens om Lamia har gjort det (?) men det gick faktist över förväntan. Jag började med att skritta lite på ridbanan bara för att se om bromsen fungerade och sedan red vi en runda i skogen. Mot slutet blev hon lite irriterad av alla flugor men det är förståeligt.

/Minette

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-07-10 18:42:27

sv: Okej men det är ju bara skönt då om du har sluppit skada dig när du har ramlat av! :)

Usch då.



Sv: Jadå det kommer upp bilder på inköpen idag eller i morgon.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela