surfryttarna

Gästbloggare: Tina

Publicerad 2011-07-31 12:00:00 i

Hej alla Minettes och Jennies läsare! Nu ska jag gästblogga här som ni kanske ser. :) Jag heter i alla fall Tina och är 13 år, jag rider på Umeå ryttarförening och på min medryttarponny Califf. Han är en c-ponny som är 18 år gammal, men han är väldigt väldigt pigg för sin ålder. Vi ska kanske börja tävla lite i hoppning om han inte säljs innan dess. Han har gått upp till Msv B hoppning och kvalat Msv A. Ingen dressyr (vad jag vet iallafall).

Aja, min största dröm är att få en egen ponny att hopptävla med. Jag har ridit 6-7 år vet inte riktigt. Min favorit häst på ridskolan är Sudden. Men iallafall, min blogg heter tinaoemma.blogg.se, jag har den med min bästavän Emma. På fritiden, när jag inte rider är jag väl oftast med henne, eller någon annan. Eh, ja vad har jag mer att säga, jag läser Minttes och Jennies blogg varje dag, tycker den är jätte bra. :)

http://tinaoemma.blogg.se



                                                                ← Califf, Tina →

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela