surfryttarna

Hööks och Ikea

Publicerad 2011-07-13 14:58:03 i Utrustning & outfits

Sitter och bloggar från hotellet nu, fast inte samma hotell som igår utan ett annat som heter Cape East. Mamma ville absolut bo här men det fanns inte plats igår så då fick det bli två olika hotell.

Idag har vi varit vid Kukkola forsen, mycket fint ställe kan jag säga. Sedan har vi varit på Hööks och Ikea och shoppat en del men jag visar bara det vi köpte på Hööks.



Jag har köpt (fått) ett par svarta ridbyxor så det kan jag stryka från min behöver-lista. Dem är i liknande tyg som mina Whitaker ridbyxor, alltså tunnt och stretchigt och jag älskar det! Sedan har vi köpt ett pelhamdelta och ett pannband som det står Rindi på.

/Minette

Kommentarer

Postat av: emmaa - fjording blogg

Publicerad 2011-07-13 18:58:57

snyggt pannband :D

Postat av: Elin

Publicerad 2011-07-14 20:33:19

Gulligt pannband :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela