surfryttarna

Rescension: Magic brush

Publicerad 2011-07-13 20:50:24 i Utrustning & outfits

 

 

Jag har använt mina borstar några gånger nu och jag tycker att dem är bra. Dem är ju inte så magiska precis men jag gillar dem. Dom tar bort smuts ganska bra, tar bort hår om hästen löser, verkar sköna för hästen, tar bort hår från schabrak och täcken bra och går dessutom att tvätta i tvättmaskinen.
Det är många som dissar att det är en borste till hovarna. Jag tycker att det är ganska bra. I alla fall som i vårar ridhus, då blir hovarna väldigt sandiga och då är det ju bra att ha en speciell borste till det. :)
Någon av er som har sånna borstar? Isf, vad tycker

 

Jag har använt mina borstar några gånger nu och jag tycker att dem är bra. Dem är ju inte jätte magiska precis men jag gillar dem ändå. Dem tar bort smuts ganska bra, tar bort hår om hästen löser, verkar sköna för hästen och man kan också ta bort hår från schabrak och täcken med borstarna. Dessutom går dem att tvätta i tvättmaskinen vilket är ett +.

Det är många som dissar att det är en borste till hovarna. Själv tycker jag att det är ganska bra för jag brukar borsta hovarna ganska ofta. Speciellt när man har ridit i vårt ridhus, då blir hovarna väldigt sandiga och då är det ju bra att ha en speciell borste till det. Eller om hovarna är leriga när hästen har varit i hagen eller när man har ridit i skogen. Kort sagt så är jag nöjd med borstarna och jag tycker att det är värda sitt pris. Någon av er som har dessa borstar? I så fall, vad tycker ni om dem? :)
/Jennie

Kommentarer

Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Publicerad 2011-07-14 00:18:36

Verkar skitabra, vill ha :D

Postat av: matilda

Publicerad 2011-07-14 00:51:00

Sv: Tack!

Gillar eran blogg också! :)

Kram

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-07-14 18:47:54

Jag har inte såna men funderar på att köpa, alla andra säger ju att de är bra så :)



Sv: Ja den var god med.

Oh så bra att det har kommit fram! :)

Gick ju snabbt att skicka.

Postat av: Elin

Publicerad 2011-07-14 20:17:29

De var som helt vanliga borstar tyckte jag..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela