surfryttarna

Mina nästa ridstövlar?

Publicerad 2011-07-20 16:09:17 i Utrustning & outfits

Nädta gång jag köper ridstövlar funderar jag på ett par Pioneer. Jag behöver väl inga för tillfället men när mina Tretorn är helt slutkörda ska jah köpa nya. Då funderar jag på ett par Pineer. Jag älskar mina Mountain Horse stövlar men dom är inte sådär jättemjuka och jag använder dom mest i dressyr. Pioneer stövlarna är i kalvskinn och jag har känt på ett par på Hippologums hästshop och dom var verkligen mjuka.


Just nu finns dom på rea hos Timotej & andersen.

/Minette

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-07-20 21:13:49

Vilka mountain horse stövlar har du nu ?:)

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-07-20 23:12:54

sv: Väldigt dåligt måste jag erkänna, så svårt är det faktiskt inte att få rätt färg på sakerna, känns mer som de redigerar bilderna för att det ska se bättre ut, men man blir vädligt besviken när man ser det.



Okej, jo men ibland kan det ju funka ändå :)

Men den här gången gjorde det tyvärr inte det för mig.

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-07-21 13:56:45

sv: Okej, hur länge har du haft de? :)

för jag har med såna, och tyckte med de var stela till en början men nu tycker jag de är jätte mjuka!

Postat av: beatrice

Publicerad 2011-07-21 15:46:40

Dom där stövlarna är riktigt läckra !



Ett stort + till headern, verkligen supersnygg ! :)

Postat av: Elin

Publicerad 2011-07-22 22:14:55

Ville bara säga att dragkedjan på pioner är kass men jag rekomenderar mountain horse supreme high rider. :) //Elin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela