surfryttarna

Mina schabrak

Publicerad 2011-07-23 10:48:00 i Utrustning & outfits

Jag tänkte visa några utav mina favorit schabrak, eller mina såkallade märkesschabrak. ;)


Märke: Glen Gordon
Köpt: Jag fick det av Jennie i julklapp 2010

Det här är nog mitt absoluta favorit schabrak. Jag har använt det flitigt, speciellt på Josephine, men det är inte det minsta slitet. Bra kvalité och passform.


Märke: Scapa sport
Köpt: Fick det i födelsedags present det här året

Jag fick det när jag fyllde år men jag vet att det är köpt begagnat. Jag har använt det några gånger och passformen är super. Den turkosa färgen gör sig bra på Rindi också.


Märke: Lamicell/Equality Line
Köpt: Fick det på köpet när jag köpte en annan grej på loppis

Jag gillar färgen väldigt mycket. Kombinationen av marinblå och beige tycker jag är fin.


Märke: BR event
Köpt: I Falsterbo

Jag har än så länge aldrig använt det här schabraket men det är snyggt i alla fall.


Märke: Schockemöle Sports
Köpt: På en hästbutik i Stockholm

Gillar det här schabraket men jag har inte använt det så mycket.

/Minette

Kommentarer

Postat av: Sara Carlsson

Publicerad 2011-07-25 17:11:34

Det schockemöhleschabraket är sjukt snyggt! :D

Postat av: Louise

Publicerad 2011-07-26 16:58:37

Har ett likadant turkost med grå kant. Köpte också mitt i Falsterbo, galet snyggt :)

Postat av: Charlotta W

Publicerad 2011-08-23 22:07:34

Sv: Hur mkt vill du ha för schabraket?? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela