surfryttarna

Minisemester

Publicerad 2011-07-10 22:25:59 i Minettes inlägg

På tisdag åker jag med mamma, mormor och lillasyster till Haparanda. Vi bestämde det bara för några dagar sedan så det var inget som vi hade planerat eller så. Vi ska bo på hotell två nätter och sedan far vi hem på torsdag. Jag har faktist ingen aning om vad vi ska göra där uppe förutom att gå på Hööks. Jag köpte ju det mesta som jag behövde sist jag var på Hööks men något hittar man nog alltid. Deras höst/vinter kollektion kommer ju ut imorgon tror jag så vi får hoppas att dom har hunnit få in lite nyheter till butiken.


Cape East, hotellet vi ska bo på en av dagarna.

Både kameran och datorn hänger nog med så lite ohästig uppdatering blir det nog om ni vill? :)

/Minette

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela