surfryttarna

Rindi idag

Publicerad 2011-07-05 20:24:01 i Minettes inlägg

Det började med att jag inte kunde fånga henne i hagen. Hon brukar alltid komma fram till mig när jag kommer men idag sprang alla hästarna iväg. När jag var längst bort i hagen sprang dom upp till grinden och när jag var vid grinden sprang dom ner igen. Till slut stannade Rindi och mamma kunde ta henne.


Vi gick upp till stallet och jag borstade och pysslade med henne. Hon är verkligen helmysig och står och njuter när man kliar henne. Jag sprayade också på flugmedel.

/Minette

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-07-05 20:49:43

Haha sånt är extra kul när de går i sommarhagen med och kan springa hur långt som helst haha! :D



Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-07-05 22:43:55

Hej! Jag undrar vad ni har för kameror och vad ni har för utrustning till dom? Jag funderar på att köpa ett nytt objektiv som är bra vid hästfotografering, finns det något ganska billigt men ändå bra som ni skulle kunna rekomendera? Isåfall ska objektivet passa till Nikon D3000 :) Bra blogg förresten ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-08 17:53:26

Hur många år är rindi? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela