surfryttarna

Björnmöte i skogen

Publicerad 2011-06-23 20:12:47 i Minettes inlägg

Vet ni, idag mötte jag och Rindi en björn i skogen!! Jag var ute och skrittade lilla rundan runt stallet och just när jag rundade en kurva såg jag något brunt stå på vägen ca 100 meter bort. Jag stannade till några sekunder och såg att det var en björn! Eftersom jag inte känner Rindi så bra så visste jag inte hur hon skulle reagera men hon brydde sig inte så mycket. Jag fick i alla fall lite panik och vände snabbt in på vägen som leder till stallet. Jag travade hela vägen hem.

Mamma skickade ett mejl till VK om att jag hade träffat på en björn i Ansmark. Dom ringde nyss upp mig och frågade lite och så. Hon som jag pratade med sa också att det skulle komma upp på VK´s hemsida. ;)

/Minette

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2011-06-24 00:04:43

vaaaaa, usch vad läskigt! :] :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela