surfryttarna

Dagens ridpass med Rindi

Publicerad 2011-06-29 00:23:26 i Riddagböcker

Jag gjorde som igår, skrittade fram och av på björnrundan. Sedan red jag på ridbanan och hoppade några språng på lägre höjd. Jag hoppade inte alls mycket eller högt igår så jag tyckte det var helt okej att hoppa några språng idag också. Idag hade jag en vattenmatta under en oxer och hon tvekade inte det minsta. Mamma fotade men jag kan tyvärr inte lägga upp bilderna fören senare för jag hade Scapa schabraket. Hon var riktigt fin i det. :)


Sötnos. ♥

/Minette

Kommentarer

Postat av: sandra/ponnyskruttarna

Publicerad 2011-06-29 09:54:23

sv: vi lägger upp er bildlänk i vår blogg nu! :D på denna länken hittar ni vår. Säg gärna till när ni laggt upp den.



http://ponnyskruttarna.webblogg.se/category/var-bildlank.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela