surfryttarna

Falsterbo Horse Show

Publicerad 2011-06-27 23:44:47 i Jennies inlägg

Om en vecka, alltså på måndag nästa vecka flyger jag, mamma och pappa ner till Skåne. På Tisdag och Onsdag ska vi på Falsterbo horse show!

Det kommer att vara ponny kür båda dagarna. Det ser jag fram emot. Självklart finns det ju en massa annat roligt att se också. :)

Och mässan! Det är nog det jag ser mest fram emot. Har en väldigt lång vill ha lista. Räknade ihop ungefär hur mycket allt skulle kosta och det blev måånga tusen. Jag har inte jätte mycket pengar, men vi ser väl vad jag köper. Jag måste i alla fall köpa en tävlingströja. Ska även prova lite olika dressyrstövlar. Inte för att jag har råd men jag skulle gärna vilja ha ett par. Det kan ju vara bra att prova lite olika modeller och storlekar så man vet i framtiden.

Sen flyger vi hem igen på onsdag kväll. En kort semester, men det kommer bli grymt kul. Jag längtar!

Någon av er som ska dit? :)

/Jennie

Kommentarer

Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Publicerad 2011-06-28 10:50:58

Vi får se :)

Jag bor rätt nära så ;)

Postat av: Sofie - it's me that geek

Publicerad 2011-06-28 12:08:58

jag ska dit, vet inte vilka dagar än. Men tar bara lite mer än en timme med buss dit, så vi får se hur det blir :-)

Postat av: Carro

Publicerad 2011-06-28 16:15:56

Då kan ni lägga upp min bildlänk och sedan skicka eran bild till min mail så lägger jag upp eran när min är uppe :) Skriv även bloggen i mailet :P

Postat av: Jonna

Publicerad 2011-06-28 16:36:39

Jag ska dit! :) Fast inte fören fredag-söndag.

Måste bara fråga var ni kommer ifrån? eftersom ni ska flyga dit haha :P



Sv: Det är ju bra att ni är det! :),

Haha ja det finns nog ingen annanstans där hästarna är så lyckliga än när de blir släpta på betet! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela