surfryttarna

Falsterbo Horse Show drar snart igång

Publicerad 2011-06-28 17:16:14 i Utrustning & outfits

Jag har aldrig varit där och ska inte dit i år heller. Jennie ska dit och jag kan ju säga att jag är ganska avundsjuk. ;) Tänk att gå runt där på mässan och titta på allt, samt titta på tävlingarna. Det hade varit jätteroligt! Men vi taggar Globen i november istället.

Jennie sa att hon kunde köpa något där åt mig om det var något speciellt jag ville ha. Det finns många saker jag vill ha men tyvärr räcker ju inte pengarna. I alla fall så har jag funderat på antingen det nya rosa Glen Gordon schabraket eller ett strasspannband från Charlies. Jag älskar det rosa schabraket och jag har länge velat ha ett av strasspannbanden. Så jag funderar på om jag ska "beställa" något av det av Jennie när hon ändå är där. Jag slipper ju betala frakt då. ;)


Om jag köper ett pannband vill jag antingen ha ett grönt, ett rött eller ett blått/turkost.

/Minette

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela