surfryttarna

Min dag

Publicerad 2011-06-20 23:33:27 i Minettes inlägg

Det blev en lång dag på surf idag. Hjälpte till som flagger på hopptävlingen och fotade lite också. Sedan följde jag med till Junkboda med dom små köttbullarna och hälsade på Josephine. Jag saknar henne mycket, min lilla ponny. Det kändes i alla fall bra att få klappa och pussa på henne igen. När jag kom hem så åt vi och sedan for vi ut till Rindi. Red inte idag men jag tog in henne och borstade henne.


Rindi sötnosen. ♥

/Minette

Kommentarer

Postat av: Louise

Publicerad 2011-06-21 15:29:01

Hejhejhej!

Var gärna med i min sommartävling om ett brunt dressyr schabrak! Jättefin blogg :)

http://louiseoden.blogg.se/2011/june/tavla-om-ett-schabrak.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela