surfryttarna

Resultat från tävlingshelgen i Vännäs

Publicerad 2011-06-19 22:11:36 i Jennies inlägg

I helgen har det varit tävling i vännäs. Matilda var med på Söndagen och hjälpte mig på framridningen och fotade. Lägger ut mer bilder senare. Tack Matilda! :)

Lördag
Lagtävlansprogrammet: Hon var hur fin som helst på framridningen. Hon tappade lite energi och jag tappade lite ridning inne på banan. Men det gick ganska bra. Vi fick 64%. Just utanför placering.

FEI:s inledande: Hon kändes jätte seg och jag är inte nöjd. Dock fick vi 60,79% så det kan ju inte ha sett lika dåligt ut som det kändes.

Söndag
LA:4: Gick jätte bra! Jag red och hon var super fin. Det blev 67,31% (Högsta procenten som vi har fått någonsin tror jag). En andra plats men ingen placering. Jag är nöjd. :)

LA:P1: Gick inte bra alls. Både jag och Gördis var trötta och hon lyssnade inte riktigt på mig. Vi fick 57,11%. Ganska mycket skillnad från förra klassen. ;p

/Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela