surfryttarna

Rindi första gången innanför ett dressyrstaket

Publicerad 2011-10-24 23:09:04 i Minettes inlägg


I lördags var alltså första gången i sitt liv Rindi var inne på en dressyrbana. Jag passade på att träna nu när det var ridskoletävlingar och banan ändå stog framme. Jag hade gott om tid på mig eftersom jag red innan tävlingarna började. Rindi skötte sig bra och jag trodde att hon skulle titta mer än vad hon gjorde. Hon skyggade första gången vi gick förbi domarbordet men efter det brydde hon sig inte så mycket. Hon var lite spänd vissa stunder men det är inte ovanligt att hon är det på vanliga lektioner också. Hur som helst så gick det över förväntan så jag är riktigt glad!

/Minette

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-10-25 11:54:03

Jätte fin blogg och snygg header!

Hoppas du får en bra vecka! :)

Postat av: elso

Publicerad 2011-10-25 20:09:43

de gick ju asbra d lilla ja såg:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela