surfryttarna

Slutet kan vara nära

Publicerad 2011-10-14 14:08:39 i Minettes inlägg


SURF har under en lång tid haft ekonomiska problem men nu har det gått så långt att dem kanske blir tvungna att lägga ner. Jag visste om det här men inte att det var såhär allvarligt och att slutet kan vara nära! Jag är riktigt ledsen och vill verkligen göra allt för att rädda SURF just nu, det är mitt andra hem. Det har bl.a skrivits om det här i tidningen. Ni kan läsa artikeln här.

Från SURF´s hemsida idag:
"För att klara den akuta krisen föreslog deltagarna på infomötet igår att vädja till alla medlemmar att skänka pengar efter egen förmåga så verksamheten kan leva vidare. Sätt gärna in ett bidrag på PG 409688-9 Märk med "Medlemsinsattser + ert namn" Visst vill Du vara med och rädda våran trevliga förening! Bidragen behövs NU,om 3veckor är det för sent."

Vi har försökt sälja salami och New body men det räcker inte!
Hjälp oss rädda våran förening för SURF, vårat andra hem, håller på att gå i konkurs!!



/Minette

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2011-10-14 17:33:19

Nej så hemskt! Vad ska hända med alla hästar som står där och människor som rider där?:o

Postat av: Sara

Publicerad 2011-10-14 18:12:48

Sv; Jo det är bra :) Bra :)

Postat av: Jessica :D

Publicerad 2011-10-14 22:25:45

fan vad hemskt!



jag kan sprida vidare om de hjälper? även fast jag inte har nån aning om var det ligger, men det kan funka och det är ju bättre än ingenting...



håller verkligen mina tummar!

Postat av: ida

Publicerad 2011-10-14 23:32:44

Dom MÅSTE lyckas! håller alla mina tummar förbatt dom ska lyckas! kronofogden får inte ta hästarna å anläggningen! något fult att kommunen inte vill sponsra... men göra om samma väg 4 gånger kan. dom göra-.-

Postat av: Ina Ögren - Ponnyskruttarna

Publicerad 2011-10-15 10:59:19

vill du att vi ska skriva ett inlägg om det på vår blogg? <3

Postat av: elso

Publicerad 2011-10-15 11:48:32

vi får kämpa!

Postat av: Matilda- pownieligan

Publicerad 2011-10-26 09:14:28

hjälp mig att välja vilken outfit jag ska ha :)



http://pownieligan.blogg.se/2011/october/vilken-ar-snyggast.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela