surfryttarna

Svar på frågor

Publicerad 2011-10-09 22:26:49 i Frågor & svar

Hur lärde du dig använda Gimp? Finns det någon speciell sida som man kan lära sig på?
Jag har nyss skaffat mig det och jag fattar ingenting.. haha

Svar: Jag är ganska självlärd. Jag satt och provade olika saker och lärde mig på så sätt. Ett annat tips är att söka på google, där kan du säkert hitta någon bra sida som du kan lära dig av.

Var har du köpt din ridhjäm?

Svar: Det var Jennie som hade den innan mig och jag har köpt den av henne. Jag vet inte riktigt vart man kan köpa den men den heter Jacson ATH rock så sök på google.


/Minette

Kommentarer

Postat av: Emma ♥ Lydia

Publicerad 2011-10-10 06:42:14

Sv; Tack så mycket! Sådär, nu har jag oxå lagt till dig :)

Postat av: tina

Publicerad 2011-10-10 07:54:28

sv; okej bra, men har du några bilder från helgen på mig och nisse för då är det klart med mina bilder:)

Postat av: PONNYSKRUTTARNA - Sandra

Publicerad 2011-10-10 08:22:34

sv: okej vet inte vem hon är, såg mycket fint ut iaf! :)

Postat av: Sara

Publicerad 2011-10-10 22:26:55

Jättefin header! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela