surfryttarna

Detta kom på posten

Publicerad 2011-09-28 23:25:29 i Utrustning & outfits

Kommer ni ihåg att jag hade köpt fyra saker begagnat på Hästnet?
Den första som gissade rätt på vad det var är Alvida. :)


Det första var ett Globus träns med remontnosgrimma. Det kom redan förra veckan och jag har ridit med det några gånger. Jag är jätte nöjd med tränset, kvalitéen är super och nackstycket är brett med mycket padding.



Det andra var två par svarta märkeslösa senskydd och ett par vita fram + bakskydd. Det var dem vita jag fastnade för men alla såldes väldigt billigt tillsammans så då köpte jag alla. Jag fick också med ett par orangea Schockemöhle boots på köpet så det var ju snällt. :)

Jag tror jag väntar med att köpa lite dyrare skydd tills senare. Just nu försöker jag spara varenda krona till Stockholm horse show. Kanske att jag köper några där, annars väntar jag nog till efter jul.

/Minette

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-09-29 12:49:22

Sv: Jag delar gärna bildlänk med er, skicka eran bild på min mail och lägg upp min bild :D

Postat av: anna

Publicerad 2011-09-29 14:49:01

Hej!

Fin blogg :D

Läs, kommentera och följ oss gärna via bloglovin :D

Postat av: Ulrika B.

Publicerad 2011-09-29 14:53:59

Rindi har så fina, blanka, kloka ögon! Fin lilla gul-bruna!

Postat av: ulrika

Publicerad 2011-09-30 21:23:50

Minette. Du är dålig på att uppdatera kommentarer.: (

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela