surfryttarna

Provridningen av Rindi

Publicerad 2011-09-12 14:36:00 i Minettes inlägg

Jag har ett gäng med bilder från när jag provred Rindi. Jag red henne tre gånger innan jag bestämde mig för att det var henne jag ville ha. Dem här bilderna är från första provridningen och det var någon gång i maj. Jennie följde med och det är hon som har tagit alla bilder.

Jag fick börja rida Rindi. Red i alla gångarter och hoppade några språng. När jag hade ridit klart hoppade Lamia upp. Hon hoppade bland annat några språng på högre höjd.





När Lamia red ↓



Lamia, jag hoppas det var okej att jag la ut bilderna på när du rider?

/Minette

Kommentarer

Postat av: Mamma U.

Publicerad 2011-09-12 16:20:40

Himmel vad ljus Rindi var över rumpan på korten!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-12 20:36:46

Vad bra ni matchar färgmässigt! Marin/rosa!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela