surfryttarna

Ridit två hästar idag

Publicerad 2011-09-15 23:14:39 i Riddagböcker


Nemo, eller Priboj van Fermali som han egentligen heter. ↑

Idag har jag ridit två hästar. Sarah Edvardson (syster till Elin som ägde Spyder före mig) går på universitetet här i Umeå och har en av sina hästar här. Hon bor egentligen i Hammarstrand och åker hem vissa helger och då behöver hon någon som tar hand om hennes häst, Nemo. Hon frågade om jag ville göra det och det vill jag gärna! Idag provade jag rida honom. Han var trevlig. :) Sarah ska åka hem i helgen, så då ska jag ta hand om honom.

Sen har jag ridit Rindi också, för Minette hade inte tid att åka till stallet. Matilda kom förbi och höll en liten träning för oss. (Tack Matilda!) Vi skrittade mest. Rindi var duktig. :)

/Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela