surfryttarna

Provance 1 och 2 april

Publicerad 2012-04-03 22:28:01 i Riddagböcker

Igår provade Matilda rida Provance. Det såg bra ut och det var roligt att se. Jag åker till fjällen på torsdag och då ska hon ta hand om Pippi. På tisdag kommer jag hem igen. Jag red en stund efter Matilda och hon hjälpte oss lite. :)

I söndags tränade vi bland annat enkla byten och ryggningar. Ryggningarna har blivit bättre nu men enkla byten måste vi träna mer på. Red även igenom LA:P1 en gång på slutet. Eller ja, jag hade inte tittat på programmet innan, så jag red som jag trodde att det var ungefär. Tittade på det efteråt och det var faktiskt ganska likt. Pippi var i alla fall super fin. Galopp serpentinerna och skolorna blev jättefina.



/Jennie

Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2012-04-04 21:00:28

aw så söt :3

Postat av: Linn

Publicerad 2012-04-05 21:50:06

SV: Trevligt och grattis i förskott! Då får vi gratta varandra om vi träffas på surf på kvällen;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-05 22:06:13

Fin och härlig blogg, fin design och bilder! Söta hästar också! Kolla gärna in min blogg och släng in en kommentar om ni har tid! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela