surfryttarna

Provridningarna

Publicerad 2012-02-03 19:24:41 i Jennies inlägg

Jag har varit och provridit många fina ponnyer. Fyra av dem skulle jag kunna tänka mig att ha. Jag har två favoriter, men dem är också lite för dyra.. Vi har lagt ett bud på en av dem, men har inte fått svar än. Dock tvivlar jag på att dem kommer att acceptera det, men hoppas kan man ju alltid. Vi får se hur det blir helt enkelt. Jag hoppas att dem svarar snart och att den häst jag köper går igenom besiktningen snabbt, för jag vill ha en häst NU! Har inga bilder men jag kan fixa en printscreen på vare häst från filmerna senare. :)

/Jennie

Kommentarer

Postat av: Ina Ögren

Publicerad 2012-02-03 21:40:12

Hoppas verkligen att du får hem en häst snart och att du blir nöjd! :D

Tyckte så synd om dig efter det som hände... :/<3

Postat av: emmahellgrenn

Publicerad 2012-02-04 15:07:37

kul :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela