surfryttarna

6 saker ni (kanske) inte visste om mig

Publicerad 2012-01-01 12:31:00 i Minettes inlägg

 Jag går aldrig på A-brunnar. Har hört någon gång att det betyder otur och efter det så undviker jag dem. Haha, lite löjligt kanske.

 När jag var liten bodde jag och min mamma i Gävle i 2 år. Vi flyttade dit när jag var 5 pga av att mamma skulle plugga där och sedan flyttade vi hem till Umeå igen när jag var 7 år.

                                                      

 Nu på senare tid har jag börjat tycka att det hur roligt som helst att köpa träns. När jag hade Josephine hade jag 2 olika träns som jag växlade mellan men nu har jag mer än så och fler vill jag ha.

                                        

 Jag älskar min katt. Nu när vi har haft Ronja några månader så skulle det vara svårt att vara utan henne. Ronja är så himla go' och sitter alltid innanför dörren när man kommer hem osv.

                 

 Jag är lite av en massmördare när det kommer till mobiler. Vet inte riktigt hur många mobiler jag har haft genom åren och det är mer än 1 av dem som jag har tappat i toaletten.

                 

Jag älskar att kolla på serier. Dem serierna jag tittar mest på är 90210, Vampire Diaries, Glee, och Gossip Girl← Ja Jennie. ;) Favoriten är nog 90210.

                 

/Minette

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2012-01-02 14:29:32

Onödig fakta: När jag var liten sa min storebror till mig att man kan dunka sig själv i ryggen tre gånger om man råkar gå på en a-brun för att "bli av med oturen". Det är skönt att veta om man råkar kiva på en ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela