surfryttarna

Bättre sent än aldrig - shoppingen i Globen

Publicerad 2012-01-02 22:56:03 i Utrustning & outfits

Här kommer det jag köpte i Globen. Borde egentligen ha lagt ut det för en månad sedan men bättre sent än aldrig. Köpte inte så mycket faktist, det fanns inget speciellt som jag ville ha och det var inte så mycket mässpriser heller.



Jag köpte ett schabrak med Rindis namn broderat, ett par boots och ett pannband i guld och ett Agria täcke. Schabraket är från Sjöhagen, bootsen och pannbandet är från Charlies och täcket köpte jag i Agrias monter.

Jag är nöjd med allt jag köpte. Agria täcket har jag velat ha väldigt länge så när jag såg det på mässan blev jag såklart jätte glad! Jag ville ha ett ländtäcke från Agria också men det fanns bara i XS kvar och jag vågade inte köpe det för risken fanns att det skulle vara för litet.

Jag har ett helt gäng med bilder som jag tror ni vill se också va? :)

/Minette

Kommentarer

Postat av: Agnes - Hästfantast

Publicerad 2012-01-02 23:31:32

Fina grejer! :)

Postat av: Wilma

Publicerad 2012-01-02 23:37:10

Sv: det är ett handgjort träns:D

Postat av: wilma

Publicerad 2012-01-03 01:05:50

Sv: nä, det är som en vanligt träns, förutom att det är hangjort:) Och jätte snyggt, haha:)

Postat av: FIA

Publicerad 2012-01-03 16:12:10

Vad snyggt det blev med schabraket, guld bootsen och pannbandet.

Postat av: emily

Publicerad 2012-01-11 16:25:02

Jag har också ett sånt Agriatäcke, det är det bästa täcket jag äger! Sjukt bra passform, bra hållbarhet och såå snyggt :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela