surfryttarna

Dagen

Publicerad 2012-01-02 17:45:34 i Minettes inlägg

Har knappt gjort någonting idag. Sov länge, gick upp, åt mat, tittade på tv och så har jag städat mitt rum lite smått. Nu ska jag snart till stallet. Ska bli skönt att få komma ut lite och faktist göra något vettigt. Idag får Rindi vila men imorgon ska jag börja rida igen. Jag har tänkt skritta två dagar ungefär och sedan börjar jag trava. Hon har ju inte vilat så länge så det ska nog gå bra.


Typ den nyaste bilden jag har på Rindi, tagen med min mobil. Jag vill ta några fina vinterbilder på mig och Rindi. Just nu har jag nästan ingen bild på henne med vit bakgrund.

/Minette

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2012-01-02 18:19:21

jag kan fota dig nån gång om du ska rida ute :)

Postat av: carro

Publicerad 2012-01-02 19:59:23

hej, nyhär på bloggen, jag stannar LÄTT. Grym blogg.



kika gärna in på min blogg ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela