surfryttarna

Dressyren framöver

Publicerad 2012-01-04 17:23:28 i Minettes inlägg

Jag har bestämt mig för att sluta i gruppen på onsdagar. Det känns som att jag inte kommer få ut något av lektionen nu när det ska börja fler i gruppen. Jag och Rindi behöver mycket hjälp och den hjälpen kan jag inte få om jag rider tillsammans med 6 andra så därför satsar jag nu på att bara rida privat. Jag har varit väldigt nöjd med Sofia som ridlärare så jag ska ta privatlektioner för henne ibland och på lördagar ska jag rida för Matilda som också är jätteduktig. :) Jag tror det blir bättre, både för mig och Rindi.



/Minette

Kommentarer

Postat av: Felicia

Publicerad 2012-01-05 18:59:21

Hej tjejer vilken fin header ni har! :)

Postat av: Lina

Publicerad 2012-01-05 21:38:31

Fin blogg! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela